Aanbod en Aanbiedingen:

Het aanbod zal in de loop van de tijd uitgebreid worden, met een zo stabiel mogelijk assortiment.

Aanbiedingen blijven meestal staan zolang de voorraad strekt, of voor een termijn van 12 dagen.

Prijs:

Prijzen zijn inclusief BTW en verzendkosten voor binnen Nederland.

Verpakkingskosten zijn ook in de prijs inbegrepen.

De prijs die u betaalt is altijd de prijs die u ziet, ook als de kweker op het moment van bestelling meer voor zijn handel vraagt.

Bestellen:

Na het kiezen van uw gewenste planten of boeketten, kunt u uw gegevens invoeren en de betaling regelen. Wij zorgen er vervolgens voor dat u de bestelling zo snel mogelijk in huis ontvangt.

Leveren en Leveringstermijn:

Onze dienstverlener PostNL zal zo snel mogelijk zorgvuldig uw bestelling aan huis leveren. Wel zal de bezorgdienst  een afspraak maken voor het leveren van de grote planten uit de categorie XL planten. Voor meer duidelijk over om welk product het gaat, kunt u het artikel op onze site checken.

Leveringstermijnen zijn maximaal 3 dagen voor alle bestellingen die voor 5 uur ’s ochtends op werkdagen van maandag tot en met vrijdag geplaatst worden. Deze bestellingen zullen dezelfde dag verwerkt worden. Voor de bestellingen die in het weekend geplaatst worden , geldt dat ze het eerste werkuur van maandagochtend verwerkt worden.

LET OP:

Voor levering rond de kerst en nieuwjaar geldt dat deze vertraagd kunnen worden door de groot hoeveelheid coli. Wel doen we alles om de vertraging van zo’n kort mogelijke duur te maken.

– Daarbij vraag ik jullie aandacht voor het feit dat er niet wordt gewerkt op eerste en tweede kerstdag en het daarop aansluitende weekend, dat betekent dat alle orders tussen de 24 en 27 december op 28 december verwerkt zullen worden.

– Ook op 31 December en 1 Januari 2021 en het daarop aansluitende weekend wordt er niet gewerkt en dat betekent dat alle orders op z’n vroegst op maandag 4 Januari 2021 verwerkt zullen worden.

Betalen:

Betaling is  uitsluitend mogelijk via Ideal. Na betaling, wordt de bestelling in ontvangst genomen en verwerkt. 

Track en Trace

Zodra uw bestelling bij onze verzender PostNL is binnengekomen, ontvangt u van Post NL een Track en Trace barcode, die u op de website van PostNL kunt invoeren om uw zending te kunnen volgen.

Litiges:

Omdat we werken zonder voorraad, gebruiken we de foto’s van de kwekers. Bij grote afwijking van kleur of schade, adviseren we u binnen 2 dagen een foto naar ons toe te mailen (naar verkoop@plantjevoorthuis.nl) met uw gegevens. We zullen dan zo snel mogelijk  samen een oplossing vinden.

Vragen ?

Heeft u nog meer vragen, neem gerust contact met ons op per mail via verkoop@plantjevoorthuis.nl of via het kleine chat icoon aan de rechterkant van de webshop.